Frejma APS

Nyt produkt-DNA og produkt grafik

Projektet mellem 3PART og FREJMA resulterede i en omfattende opdatering og modernisering af ROOT-up 4000, der omfattede et nyt, iøjnefaldende design, som styrkede produktets visuelle identitet. Designprocessen integrerede Frejmas kernemæssige værdier om innovation og bæredygtighed og positionerede ROOT-up 4000 som en førende model.
Konkurrentanalyse, situationsanalyse, kortlægning af eksisterende produktgrafik, facilitering, opgradering af logo, redesign af eksisterende produktgrafik, visuelt idékatalog og 3D filer af afskærmning
frejma solutions

En del af produktgrafikken

Frejma ønskede at opdatere og modernisere det visuelle udtryk for deres ROOT-up 4000 maskine. Målet var at udvikle et nyt Produkt- DNA, som kunne implementeres i fremtidige produktlinjer for at sikre en stærk visuel kontinuitet i Frejmas produktportefølje og forbedre brandets genkendelighed globalt. Projektet fokuserede på en dybdegående redesignproces af det visuelle design, der skulle reflektere Frejmas kerneværdier om innovation og bæredygtighed. Det nye design, udviklet af 3PART, var ikke alene tænkt til at være iøjnefaldende, men også til at skabe en sammenhængende og genkendelig visuel identitet, der kunne styrke ROOT-up 4000’s position som en markant repræsentant for Frejmas brand i dens kategori.

Dybdegående redesignproces af den visuelle identitet

optimeret og moderniseret
visuelt udtryk
Opgradering af
logo & visuel identitet
Produkt-DNA
til fremtidige produktlinjer

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

en produktgrafik, som på én og samme tid markerer en ny og spændende serie af landbrugsmaskiner

Se flere cases

Implementering af brugergrænseflade

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S