Trustus

Ny Visuel identitet

Denne visuelle identitet fortæller om mødet mellem det kurvede og det lige – mødet mellem det tekniske og det humane. Det er kendetegenet ved kurverne der læner sig fremad i 75 grader og den totale mangel på rette vinkler. Her er det designet der bliver vigtigere end selve konstruktionen. Den mørkeblå farve (trustus Blue) udsender seriøsitet. Det er samtidig en historie der fortæller at sikkerhed er et af kodeordene for systemet.
logodesign, Visuelidentitet, brandidentitet, Varemærke, grafiskdesign

Ny visuel identitet

For Trustus var 3PARTs arbejde med udviklingen af en ny grafisk identitet og logo central for virksomhedens ønske om international ekspansion. Det nydesignede logo, en kombination af branchens TRUSS-begreb og ideen om tillid (‘trust’), blev en nøglekomponent i Trustus’ designDNA

En del af noget større

+1
Visuel identitet
+1
Nyt fælles Logo
+1
Design manual

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

Det nydesignede logo blev en nøglekomponent i Trustus’ designDNA

Se flere cases

ICAD B – Naturlig evolution af forgængeren

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S