Aarhus Transport Group

Redesign - Ny visuel identitet og hjemmeside

Den nye Identitet og kommunikation blev forankret gennem redesign af ATG’s hjemmeside med henblik på at sikre en brugervenlig og intuitiv oplevelse.
Den nye identitet og hjemmeside resulterede i en fusion af brugervenlighed og intuitivt, moderne design, der afspejler ATG’s fremadrettede vision.
logodesign, Visuelidentitet, brandidentitet, Varemærke, grafiskdesign, hjemmeside, UX-design, Digital kommunikation, interaktionsdesign
ATG logo

Redesign af identitet og hjemmeside

I samarbejde med Aarhus Transport Group har 3PART udarbejdet en opdateringen af deres identitet og hjemmeside. Med udgangspunkt i den definerede målgruppe, navnet og budskaberne udviklede vi et nyt, energisk og tidssvarende logo samt identitetsdesign med en dynamiske farvepalette, der symboliserer ATG’s værdier og ambitioner.

Samarbejde mellem Aarhus Transport Group og 3PART

Opdateret
Visuel Identitet
Opdateret
hjemmeside
Opdateret
kommunikation

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

Den nye identitet og hjemmeside resulterede i en fusion af brugervenlighed og intuitivt og moderne design,

Se flere cases

Produkt service system – Service innovation
Design manual der øger internationale ekspansionsmuligheder

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S