Trustus

Research og analyse, facilitering af workshop, idekatalog, designmanual, grafisk identitet samt navne- og logodesign

Design manual der øger internationale ekspansionsmuligheder

Den grundliggende design-DNA

Med udgangspunkt i det valgte koncept udviklede 3PART en designmanual for Trustus, der beskriver virksomhedens grundliggende designDNA, og hvordan virksomhedens identitet og brand integreres i forhold til grafik, design af produkter og komponenter samt design af containere og manualer. Designmanualen beskriver desuden i detaljer, hvordan virksomhedens farver, logo og grafik kommer til udtryk i forbindelse med formgivning, bearbejdning af flader og navngivning af komponenter. Navnet Trustus refererer til det, i branchen, kendte begreb TRUSS (en mast til montering af udstyr) samt TRUST + US, forstået sådan, at når Roling Stones eller Madonna går på scenen, så kan de stole på, at alt virker, som det skal.
Tristus-Designmanual-Thumbnail-3PART
+1 nyt
logodesign
Tydelig tagline
Supporting your succes
Grafisk identitet
farver, font og form

Internationale ekspansion

Trustus, der producerer og sælger scenesystemer til danske og internationale koncerter og festivaler, kom til 3PART med ønsket om at få udviklet og designet et nyt navn og identitet, der kunne understøtte og skabe udgangspunkt for virksomhedens internationale ekspansion.

Download projektet her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele projektet nedenfor.

når Roling Stones eller Madonna går på scenen, så kan de stole på, at alt virker, som det skal

Se flere cases

New Urban – Designkoncept
Scanter 5000 – research og design

Skal vi også hjælpe jer?

3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S