Trustus

Design manual der øger internationale ekspansionsmuligheder

Med udgangspunkt i det valgte koncept udviklede 3PART en designmanual for Trustus, der beskriver virksomhedens grundliggende designDNA, og hvordan virksomhedens identitet og brand integreres i forhold til grafik, design af produkter og komponenter samt design af containere og manualer. Designmanualen beskriver desuden i detaljer, hvordan virksomhedens farver, logo og grafik kommer til udtryk i forbindelse med formgivning, bearbejdning af flader og navngivning af komponenter. Navnet Trustus refererer til det, i branchen, kendte begreb TRUSS (en mast til montering af udstyr) samt TRUST + US, forstået sådan, at når Roling Stones eller Madonna går på scenen, så kan de stole på, at alt virker, som det skal.
Research og analyse, facilitering af workshop, idekatalog, designmanual, grafisk identitet samt navne- og logodesign

Den grundliggende design-DNA

Trustus, der producerer og sælger scenesystemer til danske og internationale koncerter og festivaler, kom til 3PART med ønsket om at få udviklet og designet et nyt navn og identitet, der kunne understøtte og skabe udgangspunkt for virksomhedens internationale ekspansion.

Internationale ekspansion

+1 nyt
logodesign
Tydelig tagline
Supporting your succes
Grafisk identitet
farver, font og form

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

når Roling Stones eller Madonna går på scenen, så kan de stole på, at alt virker, som det skal

Se flere cases

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S