Blue Comfort

Blue Comfort logo design

Arbejdet med Blue comfort illustrerer, effekten af et veludformet logo for en virksomheds brandidentitet. Det fungerer som et visuelt varemærke, der straks kommunikerer virksomhedens identitet, og differentierer virksomheden samt produktet fra andre.
logodesign, Visuelidentitet, brandidentitet, Varemærke, grafiskdesign
blue

Ny visuel identitet

Med sit genkendelige design differentierer Blue comfort’s logo produktet fra konkurrenternes og bygger en bro af tillid til målgruppen. Blue comfort’s stærke logo sikre, at dette indtryk ikke alene er positivt, men også efterlader et varigt aftryk.

Resultatet af et veludført logo

+1
Ny visuel identitet
+1
Nyt logo
+1
Visuelt varemærke

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

Det nye design differentierer Blue comfort’s produkter fra konkurrenterne

Se flere cases

Scandinavian – facilitering af strategiproces

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S