Blueway

Blueway Logo design

Arbejdet med Blueway illustrerer, hvor essentielt et veludformet logo er for en virksomheds brandidentitet. Det fungerer som et visuelt varemærke, der straks kommunikerer virksomhedens identitet, og differentierer virksomheden samt produktet fra andre.
logodesign, Visuelidentitet, brandidentitet, Varemærke, grafiskdesign

Ny visuel identiet

Med sit genkendelige design differentierer Blueways logo sig fra konkurrenterne og bygger en bro af tillid til målgruppen. I en verden, hvor første indtryk er afgørende, sikrer Blueways stærke logo, at dette indtryk ikke alene er positivt, men også efterlader et varigt aftryk.

Resultatet

+1
Visuel identitet
+1
Logo
+1
Visuelt varemærke

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

det nye logo fungerer som et visuelt varemærke, der straks kommunikerer Blueway's identitet

Se flere cases

Sammenhæng og tydelig
ICAD B – Naturlig evolution af forgængeren
Kølekontrolenhed – idékatalog og kostprisvurdering

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S