Concens

Ny brand identitet

For Concens har 3PART, sammen med hovedproduktet og forretningsplan, stået for design af logo og navn. Udarbejdelsen af logoet og navn spillede en central rolle i deres markedsføringsindsats.
logodesign, Visuelidentitet, brandidentitet, Varemærke, grafiskdesign, udvikling af navn

Ny brand identiet

3PART udviklede et logo, der ikke blot fungerede som et visuelt symbol på virksomhedens identitet, men også var en del af et bredere sæt markedsføringsmaterialer og en hjemmesideN. avnet Concens kommer fra at være centreret, hvilket beskriver produktets placering rundt om akslen. Dette arbejde understregede betydningen af et veludformet logo samt identitet som en integreret del af en virksomheds samlede brandstrategi

Resultatet

+1
Visuel identitet
+1
Logo
+1
Nyt navn

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

det nye logo fungerer som et visuelt varemærke, der straks kommunikerer Blueway's identitet

Se flere cases

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S