Grundfos

Analyse af produktportfolio, vurdering af fremtidige teknologier og trends, mapping af brugernes behov og udfordringer, strategi for user-interface, udvikling af designmanual for userinterface, guidelines og principper samt validering af designstrategi og designmanua

Procesværkstøjskasse samt designelementer til brugerflader

Resultat af opgaven:
• Stærkere brand
• Større værdi for brugere og kunder i form af forbedret monitorering og diagnostisering.
• Forkortet udviklingstid og lavere pris for udvikling af udviklingsprojekter.
Grundfos 2 3PART
Stærkere
brand
Forkortet
udviklingstid
Større værdi for
brugere og kunder

skære ind til benet

At designe et fremtidigt Grundfos user-interface og interaktionsoplevelse, som er konsistent fra produkt til system, som dækker et kæmpe produktprogram og som skal skabe ægte værdi for brugere og kunder på tværs af mange lande, uanset de individuelle teknologiske platforme. Opgaven bød på stor kompleksitet. Man skulle forholde sig til en meget stor og fragmenteret produktportfolio, delt op på mange forskellige afdelinger, en udefineret teknologisk platform, et utal af applikationsområder og globale forskellligeheder, fx forskelle i mange landes infrastrukturer, kulturer og teknologisk formåen. I alt dette skulle 3PART skære ind til benet og finde de mangeartede brugeres egentlige behov.

Download projektet her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele projektet nedenfor.

Det særlige ved 3PART, er helt klart jeres dataindsamling og transformering i forhold til brugerbehov. Det bliver jeg bekræftet i gang på gang. Den måde I anvender brugerinformation og statements på er unik og beundringsværdig

Inge-Lise Volsgaard Jakobsen – Grundfos

Se flere cases

Skal vi også hjælpe jer?

3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S