Kverneland

Nye features og lavere kostpris

3PART udviklede et designkoncept, baseret på den indledende research og Kvernelands mangeårige erfaring med med halmsnittere. 3PART skabte envidere ny produktgrafik, så Kvernelands visuelle udtryk blev mere tidssvarende. Det lykkedes at finde de ønskede besparelser og den nye serie ballesnittere landede på markedet i 2014.
Brugerresearch, visuelt idékatalog på design og konstruktion, konceptudvikling og grafisk design
Kverneland 3PART

Tidssvarende visuelt udtryk

Kverneland, som producerer store landbrugsmaskiner, stod overfor at skulle udvikle deres serie af ballesnittere, så de både funktions og design mæssigt blev mere moderne og effektive. Endvidere var der behov for at udvikle nye features, som kunne styrke Kvernelands USPér og give virksomheden et forspring på markedet. Der var fokus på produktionsoptimering, så ballesnitternes kostpris blev mere konkurrencedygtig.

Produktionsoptimering og designretning

Ny grafisk
designlinie
Optimeret
kostpris
Idékatalog over
features & koncepter

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

Et designkoncept, baseret på den indledende research og Kvernelands mangeårige erfaring

Se flere cases

R82

Nyt logo design og visuel identitet

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S