Retap

Nyt logo design

For Retap var udviklingen af et nyt logo og flaskedesign en integreret proces, hvor 3PART satte fokus på miljøvenlighed og professionel æstetik. Logoet, der fortæller historien om ‘re-filling’ og ‘tap-water’, blev skabt for at afspejle Retap’s kerneværdier og mission.
logodesign, Visuelidentitet, brandidentitet, Varemærke, grafiskdesign
retap

Ny visuel identitet

Dette logo spiller en vigtig rolle i Retaps branding, understreger virksomhedens miljømæssige engagement og skaber en stærk, genkendelig identitet på det internationale marked

Logoet's rolle

+1
Visuel identitet
+1
Logo
+1
Flaskedesign

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

3PART satte fokus på miljøvenlighed og professionel æstetik

Se flere cases

Scandinavian – facilitering af strategiproces
Innovativ pulsmåler til heste

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S