Toitware

Grafisk identitet

Samarbejdet mellem 3PART og Toitware resulterede i et primært og et sekundæret logo, der fungerer både digitalt og på tryk. Sammen med dette blev der udarbejdet et logo der samlede den komplete Toit familie under samme grafiske udtryk. Desuden blev der leveret et grafisk forslag til hjemmeside design med forslag til hvordan logo og farver kan benyttes for at skabe et tværgående grafisk identitet.
Logo, Toitlogo familie, hjemmeside design og design manual
Toitware-logo-design-thumbnail-3PART

Et primært og et sekundæret logo

Toitware, der laver brugervenlige og intuitive IoT devices, ønskede at få udarbejdet et logo der passede med deres vision. Toitware navnet, stammer fra grundlæggernes fasination af Austin Powers filmen Goldmember, hvor sammenligningen mellem en tiger og udtrykket “Toit as a tiger” gav grobund for den filosofi som prægede udviklingen af Toitwares logo og identitet.

“Toit as a tiger”

+1 nyt
logodesign
+1 ny
logo familie
1+
Designmanual

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

Tigeren har været en bærende del af vores identitet fra dag et — og vi er meget begejstrede for at det er lykkedes 3PART grafisk og passende subtilt at bevare den i vores nye logo.

Kasper Lund Toitware, Co-founder and CEO

Se flere cases

Design manual der øger internationale ekspansionsmuligheder
Implementering af brugergrænseflade

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S