Winther & Gonge

Fælles Visuel identitet

I skabelsen af Winther & Gonges logo, som en del af deres fælles brandstrategi ‘WINTHER – LEARNING BY MOVING’, blev der lagt stor vægt på at integrere begge virksomheders identiteter. Dette arbejde understregede betydningen af et velovervejet logo i at kommunikere og styrke et mærke udadtil
logodesign, Visuelidentitet, brandidentitet, Varemærke, grafiskdesign

Ny fælles visuel identitet

Designmanualen, som indeholdt retningslinjer for logoet, farver, og andre grafiske elementer, sikrede en ensartet og stærk visuel tilstedeværelse.

Nyt ensartet grafisk linje

+1
Visuel identitet
+1
Nyt fælles Logo
+1
Design manual

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

Dette arbejde understregede betydningen af et velovervejet logo

Se flere cases

Design manual der øger internationale ekspansionsmuligheder

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S