JYSK

Scandinavian - facilitering af strategiproces

Med ønske om at øge brandværdien og tiltrække nye kundegrupper, havde JYSK tanker om at introducere en ny produktkategori – Scandinavian. Produkterne i kategorien skulle have en højere kvalitet og et mere moderne og nordisk design. For at kunne detaljere strategien og konkretisere målsætningerne for udrulning, ønskede JYSK at engagere et designbureau, som kunne facilitere processen, og medvirke til at håndgribeliggøre begrebet “Scandinavian” i en JYSK kontekst.
Kunderesearch og indsigt • Intern research og indsigt, Planlægning, forberedelse og facilitering af intern workshop og beslutningsproces, Styleguide o.a arbejdsredskaber til indkøbsafdelingen.

Ny forretningsstrategi og skandinavisk produktkategori

Scandinavian produkt- og brandstrategi udrullet på alle områder: – Branding og kommunikation – Produktsortiment – Indretning af butikker Jysk anser den strategiske satsning for vellykket. Målsæningen ift. øget brandvalue og tiltrækning af nye kundegrupper er opfyldt.

Resultatet

3PART Leverede:
Kunderesearch og indsigt
3PART Leverede:
Intern research og indsigt
3PART Leverede:
Planlægning, forberedelse og facilitering af intern workshop og beslutningsproces.

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

Jysk anser den strategiske satsning for vellykket

Se flere cases

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S