Mindway AI

Design af markedsføringsmaterialer

3PART designede en ny visuel identitet med fokus på et minimalistisk og rent design, med omdrejningspunkt i en dyb mørkeblå med supplerende lysere farver som kontrast. Der bruges afrundede kanter i formsproget for at opnå større sammenhæng til logoet, samt en mere legende tilgang med brug af infografik og billeder.
Udvikling af flere designoplæg, udvikling af slidemaster til Powerpoint og design af messestand

Fokus på et minimalistisk og rent design

Mindway Ai, der skaber innovative løsninger til identifikation af risikofyldt spil, havde behov for at få deres nuværende visuelle identitet opløftet således den bedre matchede deres kommunikation og værdier. De ønskede forskellige varianter af den visuelle identitet og at den blev bredt ud til hele deres kommunikationslinje. Herunder bud på hvordan den kunne implementeres på messestande samt bruges i deres egne præsentationsmaterialer f.eks. til kundemøder.

Forskellige varianter af den visuelle identitet

Design der afspejler
kundens værdier
Styrkelse af
den grafiske identitet
Optimering af
udseende til messestand

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

Udviklet flere forskellige designretninger, hvoraf det udvalgte design blev gennemarbejdet, testet og færdiggjort.

Se flere cases

Design manual der øger internationale ekspansionsmuligheder

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S