Sitecover

Logo og Visuel identitet

For Sitecover har 3PART Gennem en proces, der involverede workshops, idékataloger og konkurrentanalyser, stået for udviklingen af visuelle identitet, herunder skabelsen af deres logo.
logodesign, Visuelidentitet, brandidentitet, Varemærke, grafiskdesign

Ny visuel identitet

resultatet blev udformningen af et logo, der afspejler SiteCovers værdier og deres unikke løsning – et byggepladssystem, der muliggør arbejde udendørs året rundt. Dette logo er et vitalt element i SiteCovers brand.

Nyt logo design

+1
Visuel identitet
+1
Nyt Logo
+1
nyt grafisk materiale

Download casen her

For at se hele projektet med yderligere detaljer, kan du downloade hele casen nedenfor.

Det færdige logo symboliserer virksomhedens kerneværdier og deres mål

Se flere cases

Øget brandværdi og genkendelighed i markedet

Skal vi også hjælpe jer?

3PART logo
3PART er den erfarne innovationspartner, der kan udvikle de produkter og digitale services, der skaber meromsætning og værdi i din virksomhed i fremtiden

med venlig hilsen

Simon Skafdrup, 3PART A/S